• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 10307
افزایش قابل ملاحظه دستمزد نیروهای تحت پوشش موسسه آواسلامت با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل
موسسه آواسلامت همواره بر اساس ماموریتهای خود از سال 1394 تاکنون به دنبال تبدیل شدن به سازمانی پیشرو در تامین نیروی انسانی ماهر در حوزه نظام سلامت بوده است.

مدیر عامل آواسلامت به مناسبت روز پرستار از اقدام موسسه در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای تحت پوشش سخن گفت.

ایشان در همین رابطه بیان داشت: موسسه آواسلامت همواره بر اساس ماموریتهای خود از سال 1394 تاکنون به دنبال تبدیل شدن به سازمانی پیشرو در تامین نیروی انسانی ماهر در حوزه نظام سلامت بوده است. به همین منظور دستیابی به سازوکار و راهبردهای جدید جهت ارتقاء و توسعه نوین خدمات با هدف افزایش رضایت شغلی نیروهای تحت پوشش یکی از مهمترین دستاوردهای موسسه  قلمداد می شد. با توجه به اینکه یکی از برنامه های مهم موسسه ایجاد نظام پرداخت عادلانه دستمزد به نیروهای تحت پوشش می باشد، از سال گذشته با پیگیری اعضای هیات مدیره و مدیران موسسه، اقدامات اولیه در خصوص چگونگی راه اندازی طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای آوایی با همکاری اداره کار و امور اجتماعی صورت پذیرفت. اجرای این طرح به دلیل تعدد قراردادهای آواسلامت در سراسر کشور، به هماهنگی بیشتر با دانشگاههای علوم پزشکی نیاز داشت. در حال حاضر اجرای نگارش آن در مراحل پایانی می باشد و انشااله در آینده نزدیک به صورت پایلوت در یکی از استانهای طرف قرارداد مورد بهره برداری واقع می شود.

آقای کریمی همچنین ادامه داد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تاثیر قابل ملاحظه ای در میزان پرداختها به نیروهای تحت پوشش خواهد داشت. با نزدیک شدن روز پرستار این نوید را به پرستاران گرانقدر آوایی می دهم که در تلاشیم با همکاری دانشگاههای طرف قرارداد میزان پرداخت حقوق و دستمزد آنان پس از اجرای طرح طبقه بندی افزایش خوبی در پی داشته باشد. بر همین اساس همکاران ما در روزهای منتهی به هفته پرستار با مراجعه به دانشگاههای طرف قرارداد هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

امتیاز :  ۳.۵۰ |  مجموع :  ۱۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0